Grenzeloze mogelijkheden
Website vertalen
Online marketing, Content, SEO, SEA
Breng jouw digitale business nu naar het buitenland met de online vertaaldiensten van Vertalingen.nl. Jouw vertalingen worden uitgevoerd door native-speaking vertalers met ervaring in online marketing.
Naast het vertalen van website teksten in elke gewenste taal zorgen onze vertalers voor optimale teksten voor de zoekmachines. Dit zonder de context te verliezen en rekening houdend met de culturele achtergrond in de buitenlandse markt.
Wij leveren
Ervaren native-speaking SEO website vertalers
- Mogelijkheid om rechtstreeks in je CMS te vertalen
- ISO 17100-gecertificeerd (1e in Nederland)
- Altijd een check door een vakspecialist
- Vertalingen in meer dan 35 talen
- Websitelokalisatie
Hoger scoren in zoekmachines
Naast het goed vertalen, is de vindbaarheid van je anderstalige website ook van cruciaal belang. We zorgen voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) in de vertalingen, zodat je website beter scoort in de zoekmachines. De websitevertalers van Vertalingen.nl beschikken over jarenlange ervaring, ook in SEO.
We vertalen onder andere de volgende onderdelen voor tal van bedrijven in diverse branches:
- Gehele websites vertalen
- Webteksten vertalen
- Blogberichten vertalen
Wij leveren websitevertalingen in o.a. de volgende talen:
Waarom je website laten vertalen?
Twijfel je om je website te vertalen? We geven je 4 redenen waarom je dat wel zou moeten doen.
1) Hoe meer talen, hoe meer klanten
Zonder inkomsten en winst kan geen enkel bedrijf blijven voortbestaan. Stel dat je bedrijf is gevestigd in Nederland, bedenk dan dat meer dan 99% van de internetgebruikers buiten Nederland woont. En waarschijnlijk spreekt het grootste deel geen Nederlands. Potentiële klanten zijn makkelijker te bereiken en over te halen als je ze in hun eigen taal aanspreekt. Door je website te vertalen bereik je meer klanten waardoor je inkomsten en winst kunnen oplopen. Een duidelijke reden dus om je website te laten vertalen en lokaliseren.
2) Beter online vindbaar
Zeker als je al geïnvesteerd hebt in online marketing zoals SEO, dan weet je hoe belangrijk dit is om je website beter vindbaar te maken voor zoekmachines. Bedenk je eens hoeveel online zoekopdrachten er worden ingegeven in andere talen dan je eigen taal. Je maakt veel meer kans om hoog te scoren in de zoekresultaten als je website beschikt over een moedertaalversie die Google kan indexeren.
3) Win het vertrouwen van klanten
Volgens Shawn Hessinger, de redacteur van Small Business Trends, beoordelen bezoekers direct je bedrijf wanneer ze je website bezoeken. 88% van de internetgebruikers keert namelijk niet terug naar een website als ze eerder een negatieve ervaring hebben gehad. Door je website te lokaliseren pas je deze aan aan de culturele achtergrond en de lokale taal. Hierdoor maak je het je gebruikers makkelijker om precies die informatie of producten te vinden die ze zoeken. Ook houden onze vertalers rekening met culturele gevoeligheden. Een positieve gebruikerservaring en het begrijpen van de taal is zeer belangrijk bij het winnen van vertrouwen van potentiële klanten in een anonieme online wereld.
4) Wees je concurrent een stap voor
Offerte aanvragen
Binnen 2 uur een offerte!
"*" indicates required fields